La setmana passada els alumnes d’infantil van anar a la granja i van poder veure i tocar molts animalets. A més, a la tarda van elaborar unes galetes boníssimes! Va ser un dia molt divertit!
La setmana passada els alumnes d’infantil van anar a la granja i van poder veure i tocar molts animalets. A més, a la tarda van elaborar unes galetes boníssimes! Va ser un dia molt divertit!
Rambla Gener, 30
43720 - L'Arboç
© 1970 - 2026 Col·legi Residència L'Arboç