La setmana passada, els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer una sortida al Circ de Valls.
Allà ens van explicar moltes coses sobre el món del circ i vam poder practicar amb el material dels pallassos. També vam fer de malabaristes i vam aprendre trucs molt divertits. Per acabar, vam gaudir d’un espectacle de circ que ens va agradar molt.
Ens ho vam passar genial i vam viure una experiència molt divertida!





