A la sortida al Poble Espanyol els alumnes de secundària han pogut treballar el cuir fent el taller “l’art del cuir”
A la sortida al Poble Espanyol els alumnes de secundària han pogut treballar el cuir fent el taller “l’art del cuir”
Rambla Gener, 30
43720 - L'Arboç
© 1970 - 2026 Col·legi Residència L'Arboç