imgtop01.jpg

El dijous passat vam viure una diada de Sant Jordi molt especial i plena d’activitats!🌹📚
Van haver-hi paradetes fetes pels alumnes de primària, després, els més petitons de l’escola van fer un concert de primavera i ho van fer súper bé!
Els alumnes de 5è i 6è van elaborar uns pastissos de Sant Jordi molt originals, on van ser premiats pel seu gust i la seva originalitat.
Finalment, es va fer un concurs literari tant dels alumnes de primària com de secundària i els més treballats van guanyar la una rosa i un llibre☺️.
Un dia molt bonic per recordar🌹

 

Hemeroteca

alexia

menudelmes

Propers esdeveniments

ON SOM

ensenyament xtec fecaceen

Segueix-nos en:

facebookyoutube

Visita'ns

Rambla Gener, 30
43720 - L'Arboç

Contacta'ns

tel peu977 67 03 44    

email peu correu