imgtop01.jpg

Aquest mes de gener hem descobert el cacau. Les llavors estan envoltades d’una polpa blanca i el seu sabor és amarg. Del procés de fermentació es desenvolupa la xocolata, dolça pel sucre, que és la part que tots ens agrada! Hem tastat xocolata amb llet i xocolata negra! Boníssim!!!

 

Hemeroteca

alexia

menudelmes

Propers esdeveniments

ON SOM

ensenyament xtec fecaceen

Segueix-nos en:

facebookyoutube

Visita'ns

Rambla Gener, 30
43720 - L'Arboç

Contacta'ns

tel peu977 67 03 44    

email peu correu