imgtop01.jpg

Aquesta setmana, els nens i nenes de segon, hem plantat patates al nostre hortet. Ja hem collit els enciams i estem a punt de collir faves i pèsols. Les pluges del Nadal ens han anat molt bé i totes les plantes han crescut i esperem una bona collita.

 

Hemeroteca

alexia

menudelmes

Propers esdeveniments

ON SOM

ensenyament xtec fecaceen

Segueix-nos en:

facebookyoutube

Visita'ns

Rambla Gener, 30
43720 - L'Arboç

Contacta'ns

tel peu977 67 03 44    

email peu correu