imgtop04.jpg

Com cada any, els alumnes de 4t de primària van visitar la llar d'avis de l'Arboç per compartir una estona molt especial. No només vam cantar Nadales, sinó que també vam passar temps amb els avis i àvies, parlant, escoltant-los i compartint somriures. Una experiència plena de caliu que ens va permetre aprendre el valor de la companyia, el respecte i l'afecte.

 

Hemeroteca

alexia

menudelmes

Propers esdeveniments

ON SOM

ensenyament xtec fecaceen

Segueix-nos en:

facebookyoutube

Visita'ns

Rambla Gener, 30
43720 - L'Arboç

Contacta'ns

tel peu977 67 03 44    

email peu correu