imgtop03.jpg

Com el curs passat, tornem a iniciar aquest projecte per donar visibilitat a la problemàtica del malbaratament alimentari. Tots els infants a l’hora del menjador han classificat els nutrients del menjar on tocava i després ho hem pesat. Cada dia anem conscienciant de la importància de la importància de no tirar menjar.
Objectiu: Ni una engruna!!

 

Hemeroteca

alexia

menudelmes

Propers esdeveniments

ON SOM

ensenyament xtec fecaceen

Segueix-nos en:

facebookyoutube

Visita'ns

Rambla Gener, 30
43720 - L'Arboç

Contacta'ns

tel peu977 67 03 44    

email peu correu