imgtop02.jpg

Els alumnes de 3r i 4t de primària han anat d'excursió al Montmell. El que més els ha agradat ha estat pujar pel corriol de l'ermita de Sant Miquel. També, han gaudit de les vistes i de la vegetació que han trobat pel camí.

 

Hemeroteca

alexia

menudelmes

Propers esdeveniments

ON SOM

ensenyament xtec fecaceen

Segueix-nos en:

facebookyoutube

Visita'ns

Rambla Gener, 30
43720 - L'Arboç

Contacta'ns

tel peu977 67 03 44    

email peu correu